sobota, 15 grudnia 2012

Taki mix ;-)




tak właśnie wyglądam;p / razem ze współlokatorką poczułyśmy już święta - choinka jest gotowa! / grudniowe wieczory bywają zimne - bamboszki idealnie się sprawdzają ^^ / my room / czerwony barszcz - moja ulubiona grudniowa przerwa między posiłkami, zwłaszcza, gdy za oknem ziąb / mikołajkowa skarpeta / nowe buty! / szpinakowa jajecznica - jadł ktoś? / kuskus z suszonymi pomidorami i brokułem <omnomnom> / mikrobiologia <3 / aniołek z masy solnej. wiem, wiem. moje zdolności plastyczne są poniżej przeciętnej / mandaryna - grudzień bez cytrusów. To nie grudzień! ;-)

 Buziaki, Ka.! ;*

P.S. Może zdjęcie nie zachęca, ale.. spróbujcie szpinakowej jajecznicy.! Spora dawka żelaza, a szpinak nie smakuje wcale źle. Do jajek dodajcie szpinak w proporcji 2:1. Do tego czosnek (a nawet dużo czosnku), sól, pieprz do smaku. Jajka łagodzą ostry smak zieleniny i naprawdę można przekonać się do szpinaku. :))

3 komentarze:

  1. love szpinakove ;)
    a co do aniołka to nie marudź bo jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń