niedziela, 17 lutego 2013

owsiankowo

Śniadanie to dla mnie najbardziej treściwy posiłek w ciągu dnia. A owsianka jest totalnym pewniakiem. Można do niej dodać to, na co tylko ma się ochotę.
Dzisiaj trochę na słodko.


Potrzebne:
2 łyżki górskich płatków owsianych
1 łyżeczka otrębów owsianych
1 łyżka rodzynek
pół banana
jogurt naturalny 1,5 %

Na koniec dodałam 4,5 orzechów nerkowca.
Taka porcja owsianki to ok. 360 kcal
W sam raz, gdy czeka nas intensywny poranek. Mnie z rana wymęczył mój psiak na spacerze, ale nadal czuje się syta.

Teraz pokaże Wam co kupiłam wczoraj w drogerii.






3 lakiery z essence w wiosennych kolorach. Tak bardzo pragnę już wiosny, więc postanowiłam zamienić brązy na moich paznokciach na nieco weselsze odcienie. Kupiłam tez odżywkę do paznokci, z których rozdwajaniem się ciągle walczę. W wakacje stosowałam odżywkę 8 in1 z Eveline, która strasznie zniszczyła mi płytkę. Do tej pory nie mogę uporać się z jej skutkami.

Byłam też w Starej Mydlarni, gdzie kupiłam kakaowe masło do ciała. Jeśli ktoś jest miłośnikiem kakaowego zapachu na pewno to masło przypadło by mu do gustu. Ma bardzo wyrazisty zapach, gęstą konsystencje i co ważne nie zmienia swojego aromatu po wmasowaniu w ciało. Uwielbiam ten zapach. Od razu czuję się jak na piaszczystej plaży.



To tyle.
Właśnie mijają ostatnie dni moich ferii, a właściwie sesji poprawkowej, której szczęśliwym trafem nie miałam. Czas opuścić rodzinny dom, gdzie baaardzo ciężko utrzymać zdrowy rozsądek i jeść racjonalnie. Mama z babcią intensywnie mnie dokarmiały przez ten tydzień i pewnie gdyby nie skakanka i długie spacery z psem odbiło by to się na centymetrach w mojej talii.
Ale jutro wracam do Gdańska i do jedzenia w rozsądnych porcjach. ;-)


Buziaki.

Pozdrawiam, Ka.! ;))





 

9 komentarzy:

  1. om om omm, owsianka :)

    cudne te lakierki, zwłaszcza różowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kakaowe masło do ciała to jest zdecydowanie coś, co mogłabym polubić. Aczkolwiek mój plan na najbliższy miesiąc upłynie pod hasłem "Nie kupuj niczego, co nie jest Ci niezbędne do życia" ;)
    także no, może nabędę innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo zapach (jeśli taki lubisz) jest cudny. ;)

      Usuń
  3. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w akcji: http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/02/zdrowie-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie wygląda to masło kakaowe. Z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakierki chętnie bym przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam lakier, ten niebieski ;p A owsiankę przed chwilą zjadłam ;) też uwielbiam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiedziałam, że masz taki. ;)
      owsiankowe-love. zawsze.! :)

      Usuń