czwartek, 5 grudnia 2013

Christmas table decorations


 


Cześć!

Zbliża się magiczny czas świąt, a wraz z nim coraz częściej wyszukuje pomysłów na przystrojenie domu oraz najważniejszego miejsca podczas świąt..jadalni, a dokładniej:
zastanawiam się, jak udekorować wigilijny stół.
Dlatego dzisiaj przedstawie Wam pomysły,które przypadły mi do gustu.
Skupiłam się na 3 stylach.













  •  od przybytku głowa
    nie boli
    czyli wrzucamy na stół bombki, światełka i łańcuchy, które zostały nam po przystrojeniu choinki.
    Zapalamy świece.
    Mnóstwo srebra, złota i korali!
    Coś dla prawdziwych srok - na pewno ucieszy ich oko. ;)





  •  w kolorze stroju Świętego!

charakterystyczny odcień czerwieni zawsze kojarzy mi się ze Świętami Bożego Narodzenia.




  • rustykalnie.
    Ten styl przemawia do mnie najbardziej.

    Chciałabym kiedyś usiąść przy mocnym, pachnącym jeszcze drewnem stole. Na krzesłach owcze skóry, a między talerzami skromne ozdoby, pomarańcze i świece.

    Póki co mogę sobie pomarzyć.. U mnie w domu stanowczo podczas świąt nie panuje minimalizm.




Chciałabym w te święta chociaż odrobinę nawiązać do prostego, rustykalnego wręcz stylu, zawsze kojarzącego mi się ze Skandynawią, dlatego w najbliższych dniach, jak tylko pogoda się poprawi muszę się wybrać w okolice plaży i nazbierać szyszek, z których zrobię dekoracje. Poluje też na jelenia. Nie, nie żywego. ;) Raczej takiego jak na zdjęciu (nr 1) :

Niedługo zabiorę się też za szukanie dietetycznego przepisu na pierniczki, choć nie wiem, czy mi się uda.. Może ktoś z Was ma pomysł na zastąpienie masła w piernikowym przepisie tak, żeby ciastka dalej miały coś wspólnego z piernikami?

Pozdrawiam Was ciepło w ten wietrzny dzień!
A na koniec jeszcze kilka dekoracji, które planuję przenieść do mieszkania :)
Ka.
P.S. zdjęcia pochodzą z pinterest.com

3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie inspiracje przedświąteczne, super! Rodem z Pinteresta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne propozycje :) zawłaszcza te z naturalnymi elementami

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, klimatycznie

    OdpowiedzUsuń